το κόστος της μετατροπής, το οποίο κυμαίνεται από 1.200 (συν ΦΠΑ) έως 3.000 ευρώ (ανάλογα με τους κυλίνδρους και την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου),
οφέλη του είναι τα εξής:
- Η τιμή του υγραερίου είναι σχεδόν η μισή της τιμής της αμόλυβδης βενζίνης.
- Ο κινητήρας έχει λιγότερες φθορές, λόγω της καθαρότερης καύσης του LPG, η οποία δεν αφήνει υπολείμματα, και έτσι επιμηκύνεται η ζωή του.
- Τα ίδια ακριβώς ισχύουν και για τον καταλύτη του οχήματος.
- Ο κινητήρας που δουλεύει με LPG χρειάζεται λιγότερα σέρβις διότι:
- δεν σχηματίζονται επικαθίσεις σωματιδίων άνθρακα (κάπνα) στα χιτώνια των κυλίνδρων
- τα μπουζί είναι κατά πολύ καθαρότερα
- οι αλλαγές φίλτρων και λαδιών είναι αραιότερες
- τα λάδια του κινητήρα δεν αδυνατίζουν (δεν σπάνε)
- η διάρκεια ζωής του κινητήρα με σωστή συμπίεση είναι μεγαλύτερη.