Λάκης Λαζόπουλος: δυσοσμία από το τηλεοπτικό γυαλί!
Αναγγέλθηκε ότι “ο Λάκης ο… ξεκούραστος ξαναχτυπά”! Και τι ξαναχτύπησε; Την εξουσία!
Και σύμφωνα με τον Λαζόπουλο, ποιος είναι η “εξουσία” σήμερα; Ο Γιώργος Παπανδρέου! Για πολλοστή φορά ο διασκεδαστής των πλουσίων, τα έβαλε με τον Παπανδρέου.
Οι συνεργάτες του συγκέντρωσαν τα “σαρδάμ” του Γιώργου για να γελάσουν οι πατρίκιοι την ώρα του βραδινού φαγητού!
Και ο Λαζόπουλος κάνει ότι είναι ο “τρελός” [βλέπε "Βασιλιάς Ληρ"] που λέει δήθεν “αλήθειες”.
Και σύμφωνα με τον Λαζόπουλο, ποιος είναι η “εξουσία” σήμερα; Ο Γιώργος Παπανδρέου! Για πολλοστή φορά ο διασκεδαστής των πλουσίων, τα έβαλε με τον Παπανδρέου.
Οι συνεργάτες του συγκέντρωσαν τα “σαρδάμ” του Γιώργου για να γελάσουν οι πατρίκιοι την ώρα του βραδινού φαγητού!
Και ο Λαζόπουλος κάνει ότι είναι ο “τρελός” [βλέπε "Βασιλιάς Ληρ"] που λέει δήθεν “αλήθειες”.
Αλλά ο θλιβερός μικροαστός καταφέρνει και συγκεντρώνει το θλιβερό μικροαστικό κοινό του, βαράνε παλαμάκια και χασκογελάνε μαζί, χωρίς να ξέρουν για ποιο λόγο.
Για ποιο λόγο τα βάζει με τον Παπανδρέου ο Λαζόπουλος;
Για ποιο λόγο επιτίθεται συνεχώς κατά του ΠΑΣΟΚ και του τωρινού και του χθεσινού;
H Eλλάδα κοντεύει να τρελλαθεί με τα καμώματα του Καραμανλή και της παράταξής του, με τα σκάνδαλα και τις απατεωνιές τους, και ο Λαζόπουλος έχει “ανακαλύψει” ότι για όλα φταίει ο Παπανδρέου και το ΠΑΣΟΚ!
Για ποιο λόγο τα βάζει με τον Παπανδρέου ο Λαζόπουλος;
Για ποιο λόγο επιτίθεται συνεχώς κατά του ΠΑΣΟΚ και του τωρινού και του χθεσινού;
H Eλλάδα κοντεύει να τρελλαθεί με τα καμώματα του Καραμανλή και της παράταξής του, με τα σκάνδαλα και τις απατεωνιές τους, και ο Λαζόπουλος έχει “ανακαλύψει” ότι για όλα φταίει ο Παπανδρέου και το ΠΑΣΟΚ!
Ο άνθρωπος προφανώς είναι άρρωστος. Ή υποκρίνεται τον άρρωστο… Άνοιξα τα ντοσιέ με το λαζοπούλειο αρχείο και από σήμερα θ’ αρχίζω να διαβάζω. Θα καταλάβετε πώς ο Λαζόπουλος ελίσσεται και κυρίως επικοινωνιακά παραμένει στον αφρό της επικαιρότητας.
- Είτε χτυπώντας αδύναμους,
- Είτε εμπλεκόμενος με ισχυρούς και προβεβλημένους,
- Είτε συμπλεκόμενος άνευ λόγου και αιτίας…
- Πότε με τις αρρώστιες του,
- Πότε με τα κάθε λογής καμώματά του και τις χοντράδες του.
Αυτή η ιστορία με τον στρατό είναι ένα χαρούμενο μυθιστόρημα. Κάνει πολλή φασαρία. Και ξέρει ότι αυτή είναι που τον κρατάει στις σελίδες των εφημερίδων.
Η σαχλαμάρα έχει πέραση – πάντα είχε πέραση. Η σαχλαμάρα και η χοντροκοπιά.
Η σαχλαμάρα έχει πέραση – πάντα είχε πέραση. Η σαχλαμάρα και η χοντροκοπιά.
Μπορεί κανείς και από τους κριτικούς να στοιχειοθετήσει την “προσφορά του Λαζόπουλου στο θέατρο; Αμφιβάλλω.
Έχω πει ότι άνθρωπος είναι ένας διασκεδαστής της παρέας, της κάθε παρέας που λέει ανέκδοτα και οι άλλοι σπάνε πλάκα και χαχανίζουν. ΓΙΑΤΙ δεν παίζονται τα “θεατρικά έργα” του Λαζόπουλου από άλλους θιάσους; Απλούστατα, διότι δεν είναι θεατρικά έργα!
Έχω πει ότι άνθρωπος είναι ένας διασκεδαστής της παρέας, της κάθε παρέας που λέει ανέκδοτα και οι άλλοι σπάνε πλάκα και χαχανίζουν. ΓΙΑΤΙ δεν παίζονται τα “θεατρικά έργα” του Λαζόπουλου από άλλους θιάσους; Απλούστατα, διότι δεν είναι θεατρικά έργα!
Την τηλεόραση ο Λαζόπουλος τη χρησιμοποιεί κυριολεκτικά για να βγάλει τα απωθημένα του. Διαπομπεύει όσους δεν γουστάρει. Δεν σατιρίζει. Διαπομπεύει με τον πλέον αισχρό τρόπο!
Έγραφαν στην “Ελευθεροτυπία” [07/04/09]:
“Με τη διεισδυτική του ματιά, το πάντα καυστικό του χιούμορ, τις δικές του… εμμονές και το αστείρευτο χιούμορ του βάζει στο μικροσκόπιο της σάτιράς του τα πρόσωπα και τα γεγονότα που μας έχουν απασχολήσει όλο αυτό το διάστημα, τα σοβαρά αλλά και τα ανάλαφρα θέματα που μας έκαναν να προβληματιστούμε και να χαμογελάσουμε…”.
Θα μας τρελάνουν; Αγαπητοί φίλοι, με τα βιντεάκια που του ετοιμάζουν γελάτε! Αλλά πολύ εύκολα θα γελάτε, νομίζω, και με τα βιντεάκια που προβάλλει κάποιος Δρυμούσης. Κι αυτός κάνει μια επιλογή με τα σαρδάμ ορισμένων και τις σαχλές δηλώσεις και τα γυμνά και πρέπει να είσαι άρρωστος για να μη γελάσεις.
Είναι φανερό ότι κάπου η σοβαρότητα έχει εγκλωβιστεί με τη σαχλαμάρα. Θα μου πείτε είναι η εποχή. Ναι, είναι η εποχή της σαχλαμάρας και της ισοπέδωσης των πάντων. Και χρειάζεται δύναμη για να κρατηθεί κανείς…
Είναι φανερό ότι κάπου η σοβαρότητα έχει εγκλωβιστεί με τη σαχλαμάρα. Θα μου πείτε είναι η εποχή. Ναι, είναι η εποχή της σαχλαμάρας και της ισοπέδωσης των πάντων. Και χρειάζεται δύναμη για να κρατηθεί κανείς…
Διαβάστε, λοιπόν, μερικά αποσπάσματα από το βίο και την πολιτεία του «νέου Αριστοφάνη», για να μπείτε σιγά-σιγά στον λαζοπούλειο κόσμο και να νιώσετε τη γελοιότητα σε όλο της το μεγαλείο .
Ο Λαζόπουλος ζει μέσα στις δεκάδες δηλώσεις και συνεντεύξεις του, ζει από τους τσακωμούς του με άλλους καλλιτέχνες, μέσα από τις συνεχείς καταδίκες της πολιτικής, των κομμάτων, των πολιτικών αρχηγών. Πρέπει πάντα να εφευρίσκει κάποιους με τους οποίους θα έρθει σε αντιπαράθεση.
-Σαρκάζεις την τηλεόραση, όμως πάλι μ’ αυτήν ασχολείσαι…
«Είναι η νίκη του βλάκα! Κάνει ό,τι αηδία του ’ρχεται για να τον προσέξεις. Ε, κάποια στιγμή θα τα καταφέρει. Πώς είχαμε παλιά τον τρελό του χωριού; [Συνέντευξη στον Φώτη Απέργη, «Έψιλον» το περιοδικό της Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας, τεύχος 310, 16 Μαρτίου 1997]
Οι κόντρες με τους συναδέλφους του:
-Ας πάμε σ’ ένα θέμα φλέγον: Το Εθνικό Θέατρο και τον Σολομό [σσ. τον σκηνοθέτη Αλέξη Σολομό]…
«Ποιον Σολομό; Τον καπνιστό; Αλλά αυτός, τουλάχιστον, είναι και νόστιμος…»
«Βγήκε η Μιμή Ντενίση και είπε πως θα κάνει το Φάντασμα της Όπερας. Μην τρελαθούμε…» [Συνέντευξη στον Βασίλη Μπουζιώτη, Επικαιρότητα]
Οι κόντρες του με πρόσωπα της κοινωνίας:
«Ένα άλλο όνειρο εξίσου εφιαλτικό, που νομίζω ότι βλέπω μόνο εγώ, είναι έναν τραγουδιστή που τραγουδά τόσο άσχημα και τόσο απαράδεκτα τραγούδια και πάει πολύς κόσμος να τον δει. Ο Πανταζής όμως δεν φταίει ο ίδιος. Δεν είναι θέμα εξυπνάδας δικής του, είναι θέμα ηλιθιότητας των άλλων. Και το δηλώνω ευθέως αυτό, και για ανθρώπους που ισχυρίζονται ότι είναι μορφωμένοι και έχουν κάποιο επίπεδο, και λένε ότι πάνε για πλάκα στον Πανταζή. Ο Πανταζής δεν είναι νούμερο, κάνει μια δουλειά την οποία δουλειά, απ’ τη στιγμή που είσαι κάτω την τιμάς και από τη στιγμή που την πληρώνεις, την αναγνωρίζεις. Επομένως, δεν νομιμοποιούνται να βγαίνουν και να λένε ότι πάνω για πλάκα. Άλλωστε, πάνε τόσο τακτικά, που αποκλείεται να κάνουν πλάκα. Ο Πανταζής αποδεικνύει την ηλιθιότητά τους. Είναι ένα μέτρο, αν θέλουνε να μετρήσουν πόσο ηλίθιοι είναι, γιατί υπάρχουν ορισμένα σταθερά σημεία. Τι ακούς, τι βλέπεις, πού πηγαίνεις…»[Συνέντευξη στην Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία]
«Εσύ ρίχνε μου σφαίρες. Εγώ, όσες φορές ήρθες στο μαγαζί να με δεις, σου είχα στείλει λουλούδια».
Έτσι απαντά, μέσω του «Έθνους», ο Λευτέρης Πανταζής στον Λάκη Λαζόπουλο…
«Ο ίδιος ο κόσμος που σε έκανε φίρμα, έρχεται και ακούει και μένα, Λάκη», είπε ο τραγουδιστής. Και αυτόν τον κόσμο δεν πρέπει να τον υποτιμούμε. Αυτός μας φέρνει στην πρώτη γραμμή. Αυτός μας συντηρεί…» [Αγγελική Κώττη, ΕΘΝΟΣ, 1/12/1992]
ΘΗΡΙΟ Ο ΛΑΚΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΛΕ-ΠΑ:
«…Τα έβαλε με τον Λευτέρη Πανταζή γιατί τόλμησε στο νέο του δίσκο να συμπεριλάβει και τις “Ουσίες” του Λάκη Λαζόπουλου. Ο Λάκης όχι μόνο έκανε φασαρία στο μαγαζί όταν το έμαθε, αλλά ζήτησε να βγει το κομμάτι από το δίσκο, λες και στη χάραξη μπορούν να προστεθούν ή να αφαιρεθούν τραγούδια. Και να έλεγε κανείς ότι πρόκειται για κανένα κλασικό έργο… [ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ, 13/7/1995].
Μήτσος εναντίον Μήτσαινας ή πιο σωστά Λάκης Λαζόπουλος εναντίον Παύλου Χαϊκάλη με αφορμή το διαφημιστικό σποτ του τελευταίου με πρωταγωνίστρια τη “γριά” από τους τηλεοπτικούς Δέκα Μικρούς Μήτσους.
«Η αγωγή και τα ασφαλιστικά μέτρα αφορούν τη διαφημιστική εταιρεία κι όχι τον Χαϊκάλη. Από το νόμο η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να ρωτήσει τον συγγραφέα και δημιουργό της σειράς, αφού στο συμβόλαιο που έχει κάνει με τον Χαϊκάλη ορίζει ρητά πως η γριά είναι η συγκεκριμένη γριά των Δέκα Μικρών Μήτσων με την ίδια αμφίεση»
όπως στο σίριαλ, δήλωσε στα; “ΝΕΑ” [14/10/1992] ο Λάκης Λαζόπουλος, που ο δικηγόρος του έχει καταθέσει μήνυση ζητώντας ως αποζημίωση 25 εκατ. τα οποία θα δοθούν στο Δημόσιο Γηροκομείο Αθηνών.
Ο Παύλος Χαϊκάλης όμως έχει τη δική του άποψη:
Ο Παύλος Χαϊκάλης όμως έχει τη δική του άποψη:
«Ο τύπος της γριάς είναι δημιούργημα δικό μου ως στιλ και ως εκφορά του λόγου. Δεν χρησιμοποίησα λέξη από κείμενο του Λαζόπουλου. Αν νομικά, πάντως, δεν έχω κατανοήσει σωστά είμαι έτοιμος να ζητήσω δημόσια συγγνώμη από τον Λάκη…».
Στο τέλος φυσικά ο Λάκης έχασε τη δίκη!
«Ο Λ.Λαζόπουλος έβγαλε το άχτι του από το πρώτο κιόλας επεισόδιο του νέου κύκλου της σειράς Δέκα Μικροί Μήτσοι. Με υπονοούμενα που… έσταζαν φαρμάκι, ο ηθοποιός αφιέρωσε ένα από τα σκετς της εκπομπής στον μέχρι πρότινος συμπρωταγωνιστή του Παύλο Χαϊκάλη… Εξέφρασε εμμέσως πλην σαφώς την άποψή του ότι ο Π.Χαϊκάλης, προτίμησε να χωρίσουν οι τηλεοπτικοί δρόμοι τους προκειμένου να πάρει τα εκατομμύρια της διαφήμισης. Όσο για τον Χαϊκάλη η αντιμετώπισή του συνεχίζει να είναι απολύτως ψύχραιμη. Δεν κάνει κανένα σχόλιο για το φίλο του τον Λάκη, όπως έχει πει…». [ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ, 3/12/1992]
ΚΟΝΤΡΑ ΜΑΡΚΑΤΟΥ – ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΥ:
«…Αφορμή του διαξιφισμού ήταν η σύσταση ομάδας πρωτοβουλίας, η οποία απαρτίζεται από πολιτικούς, καλλιτέχνες και γενικότερα από ανθρώπους του πνεύματος, με στόχο τη σύμπραξή τους στη δημιουργία του πανεπιστημίου “Μέγας Αλέξανδρος” της Αλεξάνδρειας. Ανάμεσα στις προσωπικότητες είναι και ο Λάκης Λαζόπουλος. Από την πλευρά του, ο πρύτανης του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου θεωρεί “ζήτημα ηθικής τάξης” να παραμερίζεται το Πολυτεχνείο απ’ αυτή την ενέργεια, επειδή, όπως υποστηρίζει η ιδέα για την ίδρυση του πανεπιστημίου της Αλεξάνδρειας καλλιεργήθηκε από το ΕΜΠ εδώ και τρία χρόνια… «.
Οργισμένη ήταν και αντίδραση του Λάκη Λαζόπουλου προς τον πρύτανη, αφού τον κατηγόρησε ότι έχει “προσωπικό πρόβλημα και όχι επιστημονικό ενδιαφέρον” και ότι “επιλέγει μεθόδους για να ασκήσει και μελλοντική πολιτική καριέρα”…» [Νικολ. Τρίγκα, ΕΘΝΟΣ, 12/5/1995]
Λόγω… άγχους γλίτωσε ο Λαζόπουλος το χακί!
Το… άγχος γλίτωσε τον Λάκη Λαζόπουλο από το χακί. Στο 401 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο της Αθήνας, του έδωσαν προχτές προσωρινό απολυτήριο Στρατού. «Έχω ουσιαστικό και χρόνιο πρόβλημα με την υγεία μου, πάσχοντας από νευρωτικές διαταραχές με αγχώδες και καταθλιπτικό συναίσθημα», μας είπε χτες ο ηθοποιός… [ΕΘΝΟΣ, 1 Οκτωβρίου 1987]
Τελικά θα τον καλέσουν να υπηρετήσει την [6μηνη] θητεία του και στις 7 Οκτωβρίου 1987 όλες οι εφημερίδες Αθηνών, Θεσσαλονίκης και πάσης Ελλάδος δημοσιεύουν εκτενή ρεπορτάζ από την παρουσίασή του στο στρατόπεδο «Γιαννόπουλου» στο χωριό Θερμά Νιγρίτας, όπου κατατάχτηκε την προηγουμένη ως νεοσύλλεκτος. Δημοσιεύονται δηλώσεις του, συνεντεύξεις, φωτογραφίες… Σχολιάζοντας τη νέα απόφαση περί «ικανότητός του για στράτευση» είπε ότι
«η απόφαση ήταν λάθος γιατί δεν έλαβε καθόλου υπόψη αυτά τα οποία γράφονται στα χαρτιά αλλά και την πραγματικότητα. Η απόφαση αυτή είναι πολιτική…»
Τελείωσε η σειρά των «Δέκα Μικρών Μήτσων» και αρχίζει συζητήσεις με την ΕΡΤ [τον Παν. Παναγιώτου] για μια νέα σατιρική εκπομπή
«Εκεί που έχει φτάσει η ιδιωτική τηλεόραση, προτιμώ ν’ αποτύχω στην ΕΡΤ, παρά να πετύχω στα ιδιωτικά κανάλια…» [24/10/1995]
Ερήμην δικάστηκε για αυθαίρετο ο Λάκης Λαζόπουλος από το Αυτόφωρο Μονομελές Πλημμελειοδικείο που του επέβαλε ποινή φυλάκισης 6 μηνών, αλλά έδωσε ανασταλτικό αποτέλεσμα στην έφεσή του… Η αυθαιρεσία τού Λάκη, ήταν ένα στέγαστρο με κεραμίδια, που έκτισε εξήμισι χρόνια πριν, το Νοέμβριο του 1988, στο σπίτι του στα Πατήσια, στην οδό Αγίας Λαύρας 34… [ΕΘΝΟΣ της Κυριακής, 4 Ιουνίου 1995]
Για τους κριτικούς:
«Συναντήθηκα τις προάλλες με τον κριτικό κ. Κώστα Γεωργουσόπουλο και μου έλεγε ότι τον αδικώ με διάφορες δηλώσεις μου, γιατί δεν έχω καταλάβει πόσο με υμνεί στα κείμενά του, ενώ με βρίζει σκαιότατα. Του είπα ότι δεν με ενδιαφέρει αν θα γράψει καλά ή κακά, αλλά δεν θα μου αρνείται ότι είμαι ηθοποιός – κακός έστω, αλλά ηθοποιός. Τι θα πει “ο Λαζόπουλος παίζει τον εαυτό του”;…»
Για τους κριτικούς Θόδωρο Κρητικό και Κώστα Γεωργουσόπουλο, οι οποίοι έγραψαν αρνητική κριτική για τις παραστάσεις των έργων «Ήταν ένα μικρό καράβι» και «Ελλάς κατόπιν αορτής»:
«Δεν μπορώ να μετρήσω τη γνώμη τους, δυστυχώς, γιατί αυτοί οι άνθρωποι έχουν το άγχος να βρίσουν τον Λαζόπουλο. Εμένα δεν μ’ έχουν “προλογίσει”, αυτό είναι το πρόβλημα γι’ αυτούς. Να τους βάλω, βρε αδελφέ, να με προλογίσουν, να τελειώνουμε…» [συνέντευξη στον Βασίλη Αγγελικόπουλο, Η Καθημερινή, 18/01/1993]
Τσαλαβουτάει παντού!
«Το Ναύπλιο αποθέωσε τον Λάκη»,
διαβάζω στην «Απογευματινή 92/7/1996):
«Εξαίσιος ηθοποιός με τη χαρισματική του αφήγηση σε έναν τραγικό αλλά και ρομαντικό μονόλογο, αποδείχθηκε για άλλη μια φορά ο Λάκης Λαζόπουλος με την ερμηνεία του στο μελοποιημένο ποίημα του Τένισον “Ενοχ Άρντεν”, από τον Ρίχαρντ Στράους…»
Ρεπορτάζ ατέλειωτα και φωτογραφίες για τον πηγαιμό του στην Αίγυπτο όπου «γυρίζει» σκηνές για τους Δέκα Μικρούς Μήτσους… Και το ίδιο όταν θα πάει στη Βενετία:
«Θα ήθελα να ήμουν ντυμένος Βλάχος, πάνω σε μια γόνδολα και να κάνω τον αδιάφορο…» [ΕΘΝΟΣ, 20/5/1984]
Οι αδιαθεσίες:
ΑΠΟΥΣΙΑ ΛΟΓΩ ΑΔΙΑΘΕΣΙΑΣ:
ΑΠΟΥΣΙΑ ΛΟΓΩ ΑΔΙΑΘΕΣΙΑΣ:
«Μια αιφνίδια (κι ευτυχώς ελαφρά!) τροφική δηλητηρίαση ανάγκασε τον Λάκη Λαζόπουλο να παραμείνει χθες σπίτι του, μακριά από τη σκηνή του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά – όπου εκατοντάδες θεατές περίμεναν να βρεθούν “Επιτέλους μόνοι” μαζί του! Η προγραμματισμένη χτεσινοβραδινή παράσταση στον Πειραιά, δε δόθηκε τελικά…» [ΝΙΚΗ, 8/3/1993]
Ο ΗΛΙΟΣ “ΕΚΑΨΕ” ΤΟΝ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟ:
«Μπορεί χτες να έβρεχε, ορισμένοι όμως πληρώνουν ακόμη τις συνέπειες του μαγιάτικου ήλιου… “Μια φορά σήκωσα το κεφάλι μου ψηλά να δω τον ήλιο κι αρρώστησα”. Μια εβδομάδα έμεινε κλεισμένος στο σπίτι του ο Λάκης Λαζόπουλος αμέσως μετά την επιστροφή του από τη Σέριφο, όπου πέρασε τις διακοπές του Πάσχα. Κι αυτό γιατί δεν έπρεπε να τον… δει ο ήλιος ούτε λεπτό. “Φωτοδερματίαση” λέγεται η ασθένεια που διέγνωσαν οι γιατροί του νοσοκομείου Συγγρού στο οποίο κατέφυγε έντρομος ο ηθοποιός και όπως μας είπε ο ίδιος πρόκειται για κάτι σπάνιο. “Μια αρρώστια μου ’τυχε και μένα κι αυτή του φωτός”, σατιρίζει ο καλλιτέχνης, ο οποίος ακόμη ταλαιπωρείται και ενόψει του καλοκαιριού συμβουλεύει: “Μην κοιτάτε τον ήλιο. Θα το μετανιώσετε”…» [ΕΘΝΟΣ, 7/5/1992]
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΟΝΟΣ ΜΕ… ΤΗ ΛΑΡΥΓΓΙΤΙΔΑ:
«Η μεγάλη προπώληση που παρατηρήθηκε για τις δυο προκαθορισμένες παραστάσεις (σήμερα και αύριο) στο Λυκαβηττό, “υποχρέωσε” και σε δυο ακόμα, για την Κυριακή και τη Δευτέρα… Βέβαια, ο Λάκης Λαζόπουλος, υπολόγιζε χωρίς τη… λαρυγγίτιδα που “ενέσκηψε” ξαφνικά προχθές, με αποτέλεσμα να “κλείσει” η φωνή του ηθοποιού και να κινδυνεύει να ματαιωθεί η παράσταση. Πάντως, ο Λ.Λαζόπουλος υποβάλλεται σε θεραπεία και θα προσπαθήσει να είναι εκεί. (Εσείς, για καλό και για κακό, τηλεφωνήστε στα ταμεία του Φεστιβάλ Αθηνών…). [ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ, 4/9/1992]
ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: ΠΕΡΙΕΡΓΕΣ ΦΛΟΓΕΣ:
«Παράταση της ταλαιπωρίας για τον Λάκη Λαζόπουλο στη Θεσσαλονίκη, αφού η πρεμιέρα που επρόκειτο να δοθεί με το έργο “Η Κυριακή των παπουτσιών” στο ΦΙΞ την περασμένη Παρασκευή, όπως τουλάχιστον είχαν υποσχεθεί οι ιδιοκτήτες του, αναβλήθηκε για μετά από δύο εβδομάδες. Όμως χθες το βράδυ, η καρδιά του γνωστού ηθοποιού πήγε να σπάσει από αγωνία. Σε ένα χώρο με σκουπίδια δίπλα στο Θέατρο εκδηλώθηκε φωτιά από άγνωστη αιτία, η οποία ευτυχώς σβήστηκε έγκαιρα πριν επεκταθεί και απειλήσει τα κτίρια. Την ώρα εκείνη ο Λάκης Λαζόπουλος περνούσε από την περιοχή και όταν είδε τους καπνούς έσπευσε να δει τι συμβαίνει. “Η φωτιά στο χρόνο που εκδηλώθηκε, μετά από όλα όσα έχουν προηγηθεί, είναι περίεργη”, είπε στο “Έθνος” ο Λάκης Λαζόπουλος…» [Χ.Τελίδης, ΕΘΝΟΣ, 17/3/1997]
Κυκλώματα! Ποια κυκλώματα και ποιες παρέες;
«Θα ήμουν ηλίθιος να θεωρώ τον εαυτό μου σταρ σε μια χώρα τόσο μικρή, όπου ο κόσμος που ασχολείται με το θέατρο, είναι τόσο λίγος. Αυτό που ενοχλεί αντίθετα, είναι το ότι δεν έχω μπει σε κυκλώματα. Δεν εντάχθηκα πουθενά, ούτε στο θεατρικό χώρο, ούτε σε ιδιαίτερες κοινωνικές εκδηλώσεις…» [συνέντευξη στον Παύλο Κάγιο, ΤΑ ΝΕΑ, 24/2/1988]
ΑΣΤΡΑΦΤΕΡΟΙ “ΦΙΛΟΙ”, ΠΑΡΑΝΟΪΚΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ:
«Αυτό θα πει “πλατιά γκάμα ερμηνείας”… Να κάνεις, δηλαδή, πρεμιέρα και να μαζεύονται μερικά από τα γνωστότερα ονόματα της αθηναϊκής κοινωνικής ζωής. Από τη Μαριάννα Λάτση, τον Κώστα Καίσαρη, τον Σάκη Ρουβά και τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ Κώστα Λαλιώτη, μέχρι την Εθνική ομάδα πόλο! Από τον Νίκο –και τον Άλκι- Κούρκουλο, τη Νατάσα Παζαΐτη, τον Ηλία Ψινάκη, τη Δέσπω Διαμαντίδου, τον Γιάννη Σμαραγδή, τη Σμαρούλα Γιούλη και τον Βαγγέλη Λειβαδά έως την Ελισάβετ Λύρα του οίκου Κρίστις στην Ελλάδα, τον Μάριο Φραγκούλη και την Εβελίνα Παπούλια, τον Θάνο Μικρούτσικο, τον Μιχάλη Κακογιάννη, τον Νίκο Περράκη, τον Γιώργο Πανουσόπουλο, τον Γιώργο Τσεμπερόπουλο, τη Μίρκα Παπακωνσταντίνου, τη Μίνα Αδαμάκη, τη Γιώτα Φέστα, τον Στράτο Τζώρτζογλου, τον Φίλιππο Κουτσαφτή και τον Διονύση Τσακνή! Όλοι αυτοί και δεκάδες άλλοι γέμισαν ασφυκτικά και τις δύο αίθουσες της “Όπερας” της οδού Ακαδημίας στην επίσημη πρεμιέρα της νέας κωμωδίας του Λάκη Λαζόπουλου “Ο καλύτερός μου φίλος”…» [ρεπορτάζ: Παύλος Κάγιος, ΤΑ ΝΕΑ, 1/3/2001]
ΛΙΑΝΗ: ΝΤΕΜΠΟΥΤΟ ΣΤΟ ΣΙΝΕΜΑ ΜΕ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟ:
«Η κυρία Δήμητρα Λιάνη-Παπανδρέου θα παίξει έναν μικρό ρόλο στην ταινία του Λάκη Λαζόπουλου “Με το γάντι”, της οποίας τα γυρίσματα θ’ αρχίσουν τον επόμενο μήνα με σκηνοθέτη τον Νίκο Περράκη (έχει γράψει σχετικά η “Ε”). Έχουν κι οι δυο τους λόγους τους: το σενάριο προβλέπει ότι κάποιοι που σκάβουν λαγούμι για ριφιφί, ανακαλύπτουν έναν άλλο κόσμο, μια υπόγεια Ελλάδα. Ο Λαζόπουλος, λοιπόν, που υπερασπιζόταν τη σύζυγο του Προέδρου του ΠΑΣΟΚ, όταν άλλοι την χτυπούσαν σαν χταπόδι, θεώρησε ότι μετά τον τετράμηνο εγκλεισμό της, θα μπορέσει να αποδώσει πολύ πειστικά τα συμπτώματα του ιδρυματισμού…» [ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, 1/4/1996]
ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ ΑΛΙΚΗ ΩΣ ΜΙΣΕΛ ΚΙ ΑΣ ΠΕΘΑΝΩ!
Δεν ξέρω αν έχει βάση αυτή η πληροφορία, αξίζει όμως να την μάθετε ακόμα κι αν έχει την απειροελάχιστη δόση πραγματικότητας. Ο Λάκης Λαζόπουλος πρότεινε στην Αλίκη Βουγιουκλάκη να παίξει στους Δέκα Μικρούς Μήτσους και να υποδυθεί την Μισέλ…» [ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ, 9/1/1995].
ΚΟΝΤΡΑ ΝΤΕΝΙΣΗ – ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΥ:
«Στις τόσες και τόσες διαμάχες που ξεσπάνε κατά καιρούς μεταξύ καλλιτεχνών ήρθε να προστεθεί και αυτή μεταξύ Λάκη Λαζόπουλου και Μιμής Ντενίση. Ο οποίος με κάποιες κουβέντες του την ενόχλησε και εκείνη απάντησε μέσα από τα ερτζιανά: “Δεν έχει έρθει στο θέατρό μου ποτέ και ούτε έχει δει παράστασή μου. Όμως με βρίζει. Εγώ, πάντως, να μπω σε μια διαμάχη με τον κ. Λαζόπουλο, όπως έχει κάνει στο παρελθόν με άλλους συναδέλφους μου, για να βριστούμε και στη συνέχεια να γίνουμε κολλητοί φίλοι, δεν θα το κάνω”». [ΤΑ ΝΕΑ, 30/1/1995].
Ο ΚΩΣΤΑΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η… “ΓΛΑΣΤΡΑ” ΤΟΥ ΛΑΚΗ:
Θυμάστε που λέγαμε για τη συνεργασία Χαρδαβέλλα – Λαζόπουλου στο Mega; Μάλλον θα πρέπει να την ξεχάσετε, τουλάχιστον στη μορφή που είχε σχεδιαστεί. Διότι, σύμφωνα με πληροφορίες μας, οι δυο “μεγάλοι” –ο καθένας στο είδος του- δεν τα βρήκαν. Στις πρώτες συζητήσεις που έγιναν όλα ήταν καλά κι ωραία και το κλίμα θετικότατο. Στην πορεία όμως διαπιστώθηκε ότι ο Λάκης Λαζόπουλος ήθελε ενεργό συμμετοχή στο δημοσιογραφικό μέρος της εκπομπής. Αυτό βεβαίως δεν βρήκε καθόλου σύμφωνο τον Κώστα Χαρδαβέλλα, με το σκεπτικό ότι ο ίδιος τι θα έκανε, τη γλάστρα;…» [ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ, 1/3/1995].
Για το θεαθήναι:
ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ:
ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ:
Δεν έχουν χαθεί όλα σ’ αυτό τον κόσμο. Όταν ο Λάκης Λαζόπουλος κινεί γη και ουρανό για να εξασφαλίσει ελικόπτερο και να πάει μέχρι την Κεφαλονιά για να πάρει την ανιψιά συνεργάτιδάς του, που έπεσε σε γκρεμό με τ’ αυτοκίνητο, υπάρχει ελπίς. Κι όταν στην κηδεία της κοπέλας στην Κρήτη ο Λαζόπουλος ήταν εκεί δακρυσμένος και τσακισμένος, δεν έχουν χαθεί όλα σ’ αυτόν τον κόσμο… Πότε έγινε αυτό; Τι σημασία έχει. [ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ, 16/3/1995]
Ο ΛΑΚΗΣ ΠΗΓΕ KODO:
Στην Αμβέρσα πέρασε το Σαββατοκύριακό του ο Λάκης Λαζόπουλος, ενώ ο γάμος της χήρας Μήτση βρίσκεται στα σκαριά, άσχετα με το ότι δεν έχει αποφασισθεί το πού τελικά θα γίνει. Λίγο η κούραση, κάτι που είχε το Σάββατο τα γενέθλιά του (προτιμά πάντοτε να τα περνά κάπου αλλού), τον έκαναν να ενταχθεί στην ελληνική αποστολή που, υπό την αιγίδα των “Διεθνών Σχέσεων Πολιτισμού” πήγαινε να παρακολουθήσει στην ευρωπαϊκή πόλη την παράσταση των διάσημων Ιαπώνων τυμπανιστών KODO. Το να πούμε το πόσο δημοφιλής είναι, πόσοι τον αναγνώρισαν στο αεροπλάνο και πόσοι του έδωσαν συγχαρητήρια και “μπράβο” θα ήταν περιττό…» [Αντιγόνη Καράλη, ΕΘΝΟΣ, 10/5/1995]
ΧΑΛΑΣΕ Ο ΓΑΜΟΣ ΤΗΣ ΧΗΡΑΣ ΜΗΤΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΤΡΑΤΗΓΟ:
Η χήρα Μήτση, τελικά, θα παραμείνει μόνη χωρίς σύντροφο να βασανίζεται από τα δυο παιδιά της… Ο πολυσυζητημένος γάμος της με το στρατηγό, που θα έκλεινε μεγαλόπρεπα την αυλαία των Δέκα Μικρών Μήτσων, ματαιώθηκε. Ο Λάκης Λαζόπουλος, έπειτα από την τεράστια διαμάχη, που δημιουργήθηκε με τη Μητρόπολη της Λάρισας, αλλά και την Ιερά Σύνοδο, που θεώρησε ότι δεν μπορεί να γίνει γάμος, έστω και τηλεοπτικός, μεταξύ δύο ανδρών, στον ιερό χώρο της εκκλησίας, ο Λάκης Λαζόπουλος άλλαξε τα σχέδιά του. Ο δημοφιλής δημιουργός δήλωσε στο δελτίο ειδήσεων του Star Channel στον Πάνο Παναγιωτόπουλο πως η Ελλάδα έχει πολύ σοβαρότερα θέματα ν’ ασχοληθεί αν θα αποκατασταθεί η χήρα Μήτση ή όχι…» [ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ, 19/5/1995]
«…Και τριάντα γριές με εγκεφαλικό να νοικιάσεις και να τις στήσεις μπρος στην κάμερα, σ’ ένα μήνα θα ’ναι φίρμες. Όλοι αυτοί δεν είναι ήλιοι, ούτε φεγγάρια. Είναι το φως της τουαλέτας: τ’ ανάβεις, κάνεις τη δουλειά σου και το σβήνεις. Θέλει ανάλυση αυτό;» [συνέντευξη στον Φώτη Απέργη, Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία, 28/5/1995]
Γιάννης Ξανθούλης: Ο Λαζόπουλος οικειοποιείται κείμενά μου
Από τον Γιάννη Ξανθούλη το ακόλουθο σημείωμα: «Με ιδιαίτερη συγκίνηση διάβασα πως ο αρχαίος συνεργάτης μου κ. Λάκης Λαζόπουλος θα εξακολουθήσει να τιμά και στο νέο του έργο κείμενα -όπως το “Παλτό”-, τα οποία υπέγραφα φαρδιά -πλατιά κι εγώ την περίοδο που συνεργαζόμασταν στο “Βέμπο” (1982-1986). Το συγκεκριμένο “Παλτό” το γράψαμε το 1985 για την επιθεώρηση “Χαράτσι απ’ τον Ανδρέα τον Απάτσι”. Σε διάστημα 20 ετών ο εν λόγω “ιδιοφυής” καλλιτέχνης αποφάσισε ότι δικαιούται να οικειοποιείται όπως του γουστάρει τα κείμενα αυτά, χωρίς να ενημερώνομαι και ούτε καν να μνημονεύομαι. Ε… λοιπόν, το “Παλτό”, όπως και όλη εκείνη η δουλειά, δεν ανήκει αποκλειστικά στο θρασύτατο βεστιάριο του κ. Λαζόπουλου. Ο κ. Λαζόπουλος μπορεί να μεταποίησε το ταπεινό “Παλτό” σε παλτό από τσιντσιλά, όμως υπάρχουν όρια και μνήμη. Κι εγώ τη μνήμη μου ακόμη τη διαχειρίζομαι θαυμάσια, αν δεν το κατάλαβε. Που μάλλον δεν το κατάλαβε. Προσπαθώ να φανταστώ πώς θα αντιδρούσε ο ίδιος σε περίπτωση που αυθαιρετούσα με τρόπο ανάλογο. Λυπάμαι, ειλικρινά». [ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 03/12/2004]
ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ