Εχει δουλειά από παραγγελίες του εξωτερικού, αλλά δεν έχει επαρκή αριθμό εργαζομένων για να τις υλοποιήσει! Ο λόγος για την Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ) στην Τανάγρα και η αιτία του προβλήματος που παρουσίασε χθες στη Βουλή ο αν. υπουργός Αμυνας Π. Μπεγλίτης είναι ο περιορισμός του Μνημονίου για 1 πρόσληψη σε κάθε 5 αποχωρήσεις που ισχύει στην κρατική εταιρεία, όπως σε όλες τις ΔΕΚΟ.
Απαντώντας σε ερώτηση της βουλευτού Βοιωτίας Αριας Αγάτσα, ο αν. υπουργός αναφέρθηκε στην «αιμορραγία» εξειδικευμένου προσωπικού από την ΕΑΒ και πως σήμερα έχει μόνο 1.900 _ από 2.500 το 2005 _ τη στιγμή που, όπως είπε ο κ. Μπεγλίτης, έχει υπογεγραμμένο σε συμβάσεις έργο που ίσως ξεπερνά το 1 δισ. ευρώ με εταιρείες των ΗΠΑ και της Ευρώπης, καθώς και ξένες Πολεμικές Αεροπορίες. Για την προσωρινή αντιμετώπιση του προβλήματος έχει δοθεί άδεια για κάποιες προσλήψεις υπεργολαβικού προσωπικού, ενώ τα υπουργεία Αμυνας και Οικονομικών προσπαθούν να βρουν λύση και μέσω μετατάξεων, αλλά και να προχωρήσει παλιά διαδικασία _ μέσω ΑΣΕΠ _ με την πρόσληψη των 80 πρώτων και ενεργοποίηση της διαδικασίας για άλλους 167 εξειδικευμένους εργατοτεχνίτες.
Ο κ. Μπεγλίτης είπε επίσης οτι η ΕΑΒ θα διατηρήσει τον δημόσιο χαρακτήρα της. Την ίδια στιγμή ο υπουργός Αμυνας Ε. Βενιζέλος ξεκαθάρισε, μιλώντας στα μέλη του Ελληνοαμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου κατά τη διάρκεια γεύματος που του παρέθεσαν σε κεντρικό ξενοδοχείο, ότι η είσοδος ξένων ιδιωτών σε ελληνικές αμυντικές βιομηχανίες _ που δρομολόγησε ήδη η κυβέρνηση μέσω συμβούλων _ δεν προδικάζει ούτε θα συνδέεται με επιλογή οπλικών συστημάτων που ίσως κατασκευάζει ο στρατηγικός επενδυτής,
Μάλιστα, αναφέροντας ως παράδειγμα την ΕΑΒ, είπε στους συνδαιτυμόνες του ότι η εταιρεία είναι περιζήτητη και είσοδος επενδυτή δεν σημαίνει και επιλογή μαχητικού αεροσκάφους. Αντίθετα, όσον αφορά τα ΕΑΣ και την ΕΛΒΟ το ποσοστό που θα δοθεί σε επενδυτές μπορεί να είναι πάνω απο 50%.
τα νεα