Καταδίκη Ψωμιάδη.ένα χρόνο φυλάκιση με τριετή αναστολή .

Σύμφωνα με το κατηγορητήριο μείωσε, από 89.000 ευρώ σε 5.000 ευρώ, τα πρόστιμα που είχε επιβάλλει η προηγούμενη διοίκηση σε βάρος ιδιοκτήτη πρατηρίου υγρών καυσίμων ο οποίος εντοπίστηκε να νοθεύει τα καύσιμα. Συγκεκριμένα φέρεται ότι αποχρωμάτιζε το πετρέλαιο θέρμανσης και του πουλούσε πιο ακριβά ως πετρέλαιο κίνησης. Τις συνολικά πέντε παραβάσεις διαπίστωσε, από το 2000 έως το 2001, το κλιμάκιο της Διεύθυνσης Εμπορίου της Νομαρχίας Θεσσαλονίκης.
Απολογούμενος, χθες, ο κ. Ψωμιάδης είπε: "Λειτούργησα στα όρια του νόμου, θέλοντας να δείξω το ανθρώπινο πρόσωπο της Νομαρχίας. Έχω μειώσει στο ελάχιστο εκατοντάδες πρόστιμα και δεν έχω ξεπεράσει ποτέ τα όρια. Τι να έκανα με τον συγκεκριμένο επιχειρηματία; Ήταν ετοιμοθάνατος, να τον έστελνα στο θάνατο; Καλύτερα να πέθαινα εγώ ο ίδιος. Για μένα και τη Νομαρχία ο άνθρωπος είναι πάνω από τα οικονομικά. Εξάλλου, το 80% των προστίμων που επιβάλλει γενικώς το Δημόσιο δεν πληρώνονται. Το κράτος χάνει καθημερινά εκατομμύρια ευρώ κι εγώ μείωσα το πρόστιμο, αν θέλετε, για να γίνει πιο ρεαλιστική η είσπραξή του.
ΜΑΘΑΜΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΠΡΟΣΩΠΟ!!!!!!

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΥΕΘΑ/ΓΕΣ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Η φωτογραφία μου
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, MAKEDONIA, Greece
ο "Σύλλογος Μονίμων Δημοσίων Υπαλλήλων ΥΕΘΑ Μακεδονίας", είναι καταστατικά ενταγμένος στην Πανελλήνια Ομοσπονδια Εργαζομένων στην Αμυνα (ΠΟΕ-ΥΕΘΑ) και μέλος στο Νομαρχιακό τμήμα της ΑΔΕΔΥ στην πόλη μας (ΕΔΟθ/ΝΤ ΑΔΕΔΥ) Επικοινωνία,νέα,ειδήσεις στο: dimosofia@gmail.com

Αρχειοθήκη ιστολογίου