Παπανδρέου; ναι, οι θυσίες θα πιάσουν τόπο

"Γνωρίζω, καταλαβαίνω, ειλικρινά, μοιράζομαι μαζί με όλους, τις ανησυχίες και αγωνίες που έχει ο κάθε Έλληνας, η κάθε Ελληνίδα. Τις αγωνίες κάθε πολίτη, αλλά και κάθε στελέχους, κάθε φίλου, κάθε μέλους του Κινήματός μας. Τις σκέψεις κάθε συμπολίτη μας, που μας έδωσε τη δύναμη και την εντολή να κυβερνάμε σήμερα τη χώρα και που ρωτά: «ο άνεργος αδελφός μου θα βρει επιτέλους τη δουλειά που του αξίζει;», «θα πάρουν τα παιδιά μου σύνταξη;»,
«ο γονιός μου θα έχει νοσοκομείο, που θα μπορεί να τον βοηθήσει όταν το χρειαστεί;»,
«η επιχείρησή μου, θα διασωθεί;», «θα μπορέσω να δανειστώ;», «γιατί δεν λειτουργεί το κράτος για μένα;», «εμείς θα πληρώσουμε τα σπασμένα των άλλων;», «τι μέλλον μας περιμένει;», «πότε θα βγούμε επιτέλους από αυτή τη δύσκολη κατάσταση;», «και ναι, να κάνω θυσίες, να δώσω από το υστέρημά μου, αλλά θα πιάσουν τόπο, θα πιάσει τόπο η δική μου συμβολή;».

Και απαντώ και απαντούμε: ναι, οι θυσίες θα πιάσουν τόπο. Αυτό το εγγυόμαστε, ως Κίνημα και ως Κυβέρνηση. Ήδη πιάνουν τόπο, ήδη ανακτά η Ελλάδα και αξιοπιστία, και αξιοπρέπεια."

Γ.Α Παπανδρέου , Εθνικό Συμβούλιο ΠΑΣΟΚ-Θεσσαλονίκη 20-10-10

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΥΕΘΑ/ΓΕΣ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Η φωτογραφία μου
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, MAKEDONIA, Greece
ο "Σύλλογος Μονίμων Δημοσίων Υπαλλήλων ΥΕΘΑ Μακεδονίας", είναι καταστατικά ενταγμένος στην Πανελλήνια Ομοσπονδια Εργαζομένων στην Αμυνα (ΠΟΕ-ΥΕΘΑ) και μέλος στο Νομαρχιακό τμήμα της ΑΔΕΔΥ στην πόλη μας (ΕΔΟθ/ΝΤ ΑΔΕΔΥ) Επικοινωνία,νέα,ειδήσεις στο: dimosofia@gmail.com

Αρχειοθήκη ιστολογίου