Γιατί να συμμετέχω σε εκδηλώσεις διαμαρτυρίας..

α) Η μη συμμετοχή μου σε αυτές μεταφράζεται σε σιωπηρή συναίνεση.
β) Αν δε συμμετέχω συμφωνώ με τους όρους εξαθλιωτικής διαβίωσης που πρόκειται να επιβληθούν από εδώ και στο εξής.
γ) Για να σταματήσω την εξαθλίωση της μεσαίας και εργατικής τάξης
δ) Για ανα αποτρέψω τη διάλυση, και τη συανκόλουθη μεταφορά στα μεγάλα συμφέροντα, της υγείας, της παιδείας κ.λ.π.
ε) Για να προστατέψω το δικαίωμα στην εργασία και να εκφράσω τη θέληση μου για αξιοπρεπή διαβίωση
στ) Για να προστατέψω τη Δημοκρατία, την Εθνική Ανεξαρτησία και το δικαίωμά μου να αποφασίζω εγώ για τον τόπο μου και όχι οι εγχώριοι και διεθνείς μεταπράτες.

ζ) Γιατί αν δε συμμετάσχω θα ζω εξαθλιωμένος και πεινασμένος τόσο εγώ όσο και η επόμενη γενιά, τα παιδιά μου.
ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΙ! ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΣΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ - ΑΝΑΤΡΕΠΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ



http://vathiprasino.blogspot.com/

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΥΕΘΑ/ΓΕΣ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Η φωτογραφία μου
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, MAKEDONIA, Greece
ο "Σύλλογος Μονίμων Δημοσίων Υπαλλήλων ΥΕΘΑ Μακεδονίας", είναι καταστατικά ενταγμένος στην Πανελλήνια Ομοσπονδια Εργαζομένων στην Αμυνα (ΠΟΕ-ΥΕΘΑ) και μέλος στο Νομαρχιακό τμήμα της ΑΔΕΔΥ στην πόλη μας (ΕΔΟθ/ΝΤ ΑΔΕΔΥ) Επικοινωνία,νέα,ειδήσεις στο: dimosofia@gmail.com

Αρχειοθήκη ιστολογίου