Εξώδικο Σ. Πόκα στα μέλη της Γραμματείας της ΠΑΣΚ/ΔΥ/ΥΕΘΑ

«ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΙ ΕΝΤΟΝΟΤΑΤΑ για την άνομη, παράνομη, συκοφαντική και άθλια προσβολή της τιμής και της αξιοπρέπειας μου που υπέστην με τις αναφερόμενες ανωτέρω πράξεις και παραλείψεις σας.
ΣΑΣ ΚΑΛΩ, όπως, άμεσα εντός πέντε (5) ημερών από της λήψεως της παρούσας, ανακαλέσετε την απόφαση και το σχετικό δελτίο τύπου, παύοντας την ενεστώσα και διαρκή προσβολή της τιμής μου, ΑΛΛΩΣ, δηλαδή σε περίπτωση που δεν συμμορφωθείτε με το περιεχόμενο της παρούσας,
ΣΑΣ ΔΗΛΩΝΩ ότι θα αναγκαστώ να λάβω πάν πρόσφορο δικαστικό μέτρο για τον ποινικό κολασμό των συκοφαντών μου και για την ανόρθωση της τεράστιας ηθικής βλάβης που έχω υποστεί τόσο εγώ προσωπικά όσο και η οικογένεια μου, προσφεύγοντας ενώπιον των αρμοδίων πολιτικών δικαστηρίων.Αρμόδιος Δικαστικός Επιμελητής παραγγέλλεται να επιδώσει νόμιμα την παρούσα, προς ον απευθύνεται προκειμένου να λάβει γνώση και για τις νόμιμες συνέπειες, αντιγράφοντας την ολόκληρη στην οικεία έκθεση του επιδόσεως.»

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΥΕΘΑ/ΓΕΣ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Η φωτογραφία μου
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, MAKEDONIA, Greece
ο "Σύλλογος Μονίμων Δημοσίων Υπαλλήλων ΥΕΘΑ Μακεδονίας", είναι καταστατικά ενταγμένος στην Πανελλήνια Ομοσπονδια Εργαζομένων στην Αμυνα (ΠΟΕ-ΥΕΘΑ) και μέλος στο Νομαρχιακό τμήμα της ΑΔΕΔΥ στην πόλη μας (ΕΔΟθ/ΝΤ ΑΔΕΔΥ) Επικοινωνία,νέα,ειδήσεις στο: dimosofia@gmail.com

Αρχειοθήκη ιστολογίου