ΕΙΜΑΙ ΤΣΑΤΙΣΜΕΝΟΣ

ΕΙΜΑΙ ΤΣΑΤΙΣΜΕΝΟΣ ΓΙΑΤΙ: αφού οι παγκοσμιοποιημένοι νεοφιλελεύθεροι και οι ντόπιοι διαχειριστές τους υποβάθμισαν και ξεπούλησαν ΚΑΘΕ ΤΙ κρατικό και έταζαν ευημερία, κατάφεραν να δημιουργήσουν την παγκόσμια κρίση χρέους των κρατών.

ΕΙΜΑΙ ΤΣΑΤΙΣΜΕΝΟΣ ΓΙΑΤΙ: διάλεξαν την Ελλάδα σαν πειραματόζωο για τις επιδιώξεις τους.

ΕΙΜΑΙ ΤΣΑΤΙΣΜΕΝΟΣ ΓΙΑΤΙ: τώρα χρησιμοποιώντας τα ΜΜΕ και πρωτοφανής έκτασης προπαγάνδα, προσπαθούν να μας πείσουν ότι για όλα αυτά φταίνε οι εργαζόμενοι και κυρίως οι δημόσιοι υπάλληλοι. Για το λόγο αυτό πρέπει να παγώσει ο μισθός τους,να γίνουν φιλοδώρημα τα δώρα τους όπου δεν καταργούνται, να χαθεί ένα άλλο μέρους των εισοδημάτων από την αύξηση των έμμεσων φόρων, να παίρνουν ψίχουλα για σύνταξη στα 67 τους χρόνια και τόσα άλλα ακόμη.

ΕΙΜΑΙ ΤΣΑΤΙΣΜΕΝΟΣ ΓΙΑΤΙ: βλέπω ότι αυτό πέρασε σε ένα μέρος των συναδέλφων μου. Σε επισκέψεις, με το ΔΣ του σωματείου, σε χώρους δουλειάς, συναντούμε απόψεις "ότι φταίμε και εμείς γιατί σπουδάζουμε τα παιδιά μας, γιατί διασκεδάζουμε, γιατί χαιρόμαστε τον ήλιο και την θάλασσα, ΓΙΑΤΙ ΖΟΥΜΕ!!".
Ευτυχώς, συναντώ και άλλους τσατισμένους!
Με αυτούς θα βρεθούμε στις απεργίες και στις διαδηλώσεις.
Οι υπόλοιποι ας κάθονται στον καναπέ τους, να παίρνουν γραμμή από τους ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΔΕΣ!!!
Κώστας Νικολαίδης
Αντιπρόεδρος Σωματείου Υπαλλήλων ΥΕΘΑ/ΓΕΣ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΥΕΘΑ/ΓΕΣ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Η φωτογραφία μου
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, MAKEDONIA, Greece
ο "Σύλλογος Μονίμων Δημοσίων Υπαλλήλων ΥΕΘΑ Μακεδονίας", είναι καταστατικά ενταγμένος στην Πανελλήνια Ομοσπονδια Εργαζομένων στην Αμυνα (ΠΟΕ-ΥΕΘΑ) και μέλος στο Νομαρχιακό τμήμα της ΑΔΕΔΥ στην πόλη μας (ΕΔΟθ/ΝΤ ΑΔΕΔΥ) Επικοινωνία,νέα,ειδήσεις στο: dimosofia@gmail.com

Αρχειοθήκη ιστολογίου