σήμερα υποβάλω την πρώτη παραίτηση,


"σήμερα υποβάλω την πρώτη παραίτηση, και στις 30 του μηνός τη δεύτερη και τέλος.
Με τις μ@λ@κίες του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ στη Δημόσια Διοίκηση, έχω πάρει τρεις φορές βαθμό Α΄ και και μετά τον έχω χάσει και έγινα Β΄. Μία φορά έγινα τμηματάρχης, ξυλώθηκα και μετά ξαναέγινα  τμηματάρχης. Τώρα που έγινα Διευθυνής, τα χάνω όλα, παίρνω τον βαθμό Β΄ σκέτο νέτο. Έλεος ποια, αυτή είναι η Δημόσια Διοίκηση, το κράτος δεν έχει ούτε συνέχεια ούτε συνέπεια.
Έχω 31,5 χρόνια πραγματικά στο Δημόσιο, 7,5 χρόνια ΙΚΑ εξαγορασμένα και 27 μήνες στρ. θητεία εξαγορασμένη. Όλα αυτά έγιναν, διότι διαχρονικά οι κυβερνόντες, διέλυσαν τα πάντα. Τώρα η σύνταξη που θα πάρω δε θα φτάνει ούτε για ένα γιαούρτι.
Αυτή τη στιγμή η γυναίκα μου έχει δόσει παραίτηση για σύνταξη εδώ και τρεις μήνες, τώρα βγαίνω και εγώ και ο Θεός ξέρει αν και πότε θα αρχίσουμε να πληρωνόμαστε. Έχω δύο παιδιά 26 και 24 χρονών, θα βρούνε ποτέ δουλειά;"

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΥΕΘΑ/ΓΕΣ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Η φωτογραφία μου
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, MAKEDONIA, Greece
ο "Σύλλογος Μονίμων Δημοσίων Υπαλλήλων ΥΕΘΑ Μακεδονίας", είναι καταστατικά ενταγμένος στην Πανελλήνια Ομοσπονδια Εργαζομένων στην Αμυνα (ΠΟΕ-ΥΕΘΑ) και μέλος στο Νομαρχιακό τμήμα της ΑΔΕΔΥ στην πόλη μας (ΕΔΟθ/ΝΤ ΑΔΕΔΥ) Επικοινωνία,νέα,ειδήσεις στο: dimosofia@gmail.com

Αρχειοθήκη ιστολογίου