ΙΧ: Υγραέριο αντί βενζίνης

το κόστος της μετατροπής, το οποίο κυμαίνεται από 1.200 (συν ΦΠΑ) έως 3.000 ευρώ (ανάλογα με τους κυλίνδρους και την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου),

οφέλη του είναι τα εξής:

  • Η τιμή του υγραερίου είναι σχεδόν η μισή της τιμής της αμόλυβδης βενζίνης.
  • Ο κινητήρας έχει λιγότερες φθορές, λόγω της καθαρότερης καύσης του LPG, η οποία δεν αφήνει υπολείμματα, και έτσι επιμηκύνεται η ζωή του.
  • Τα ίδια ακριβώς ισχύουν και για τον καταλύτη του οχήματος.
  • Ο κινητήρας που δουλεύει με LPG χρειάζεται λιγότερα σέρβις διότι:
  • δεν σχηματίζονται επικαθίσεις σωματιδίων άνθρακα (κάπνα) στα χιτώνια των κυλίνδρων
  • τα μπουζί είναι κατά πολύ καθαρότερα
  • οι αλλαγές φίλτρων και λαδιών είναι αραιότερες
  • τα λάδια του κινητήρα δεν αδυνατίζουν (δεν σπάνε)
  • η διάρκεια ζωής του κινητήρα με σωστή συμπίεση είναι μεγαλύτερη.

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΥΕΘΑ/ΓΕΣ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Η φωτογραφία μου
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, MAKEDONIA, Greece
ο "Σύλλογος Μονίμων Δημοσίων Υπαλλήλων ΥΕΘΑ Μακεδονίας", είναι καταστατικά ενταγμένος στην Πανελλήνια Ομοσπονδια Εργαζομένων στην Αμυνα (ΠΟΕ-ΥΕΘΑ) και μέλος στο Νομαρχιακό τμήμα της ΑΔΕΔΥ στην πόλη μας (ΕΔΟθ/ΝΤ ΑΔΕΔΥ) Επικοινωνία,νέα,ειδήσεις στο: dimosofia@gmail.com

Αρχειοθήκη ιστολογίου